måndag 16 maj 2011

Hej och hoppas att alla mår bra, de är den 21 på Lördag och dags för ett Sandstickanmöte.
Vi ska ju träffas på Fribergs mellan 13 och 16.
Hoppas att de är många som har tid och lust att träffas då.
Jag kan tyvärr inte vara med, maken ska springa Göteborgsvarvet och jag är förste vattenflaskhållare och chaufför.

Jag hoppas att ni andra får en trevlig lördag =)

Nästa gång igen vi ses är den 11 Juni då är de WWWKIP ,
vi träffs i Norre Katts Park och jag hoppas att väderansvarige stickerska ser till att de blir sol, så glöm inte att smörja nosen och ta med något att sitta på.

Omifallatt de regnar så ses vi hos Anette på Fribergs.
Må väl på er.
Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag undrar hur det blir inför hösten, funderar på att ev gå med i föreningen. Finns det något inplanerat framöver?
Mvh Lotta O R